Ruilen en retourneren

Het is natuurlijk vervelend als u niet tevreden bent over het aan u geleverde product, of wanneer u ontevreden bent over de aan u geleverde dienstverlening. Wij vragen u dit per e-mail aan ons te melden. U zult vervolgens, op werkdagen, binnen 48 uur na ontvangst van ons antwoord krijgen betreffende de verdere afhandeling. In sommige gevallen zal de klantenservice telefonisch met u contact opnemen voor nadere vragen.

Retourneren van Pakketten

Indien u een retourzending heeft die kan worden verzonden met de pakketdienst van PostNL treft u hieronder het reguliere verloop van terugzending:

  1. U meldt uw retouraanvraag per email naar  info@kussen.nl
  2. U vult het toegezonden retourformulier volledig in.
  3. U voegt het formulier toe aan uw te retourneren pakket.
  4. Het pakket biedt u aan bij het dichtstbijzijnde PostNL punt. Deze vindt u over het algemeen terug in een grote supermarktketen of sigarenwinkel.
  5. Kosten voor het retour zenden aan Kussen.nl zijn voor rekening van u als klant, tenzij anders overeengekomen met onze klantenservice. Eventuele schade welke ontstaat tijdens het retour zenden aan Kussen.nl zijn voor risico en rekening van u als koper.
  6. Na ontvangst van het retour gestuurde product, zal Kussen.nl het product door een deskundige laten inspecteren. U ontvangt, afhankelijk van de staat waarin het product door Kussen.nl wordt ontvangen, het volledige aankoopbedrag of een gedeelte daarvan terug binnen de wettelijk gestelde termijn. Let op: goederen die zijn geretourneerd zonder een bijgevoegd retourformulier komen niet in aanmerking voor volledige of gedeeltelijke restitutie van gelden!

Klachten

Het is natuurlijk erg vervelend als u ontevreden bent over onze service. Wij streven ernaar uw problemen zo goed en snel mogelijk voor u op te lossen. Wij vragen u dit per e-mail aan ons te melden op het adres info@kussen.nl. Onze klantenservicemedewerkers zullen u op werkdagen binnen 48 uur bevestiging van ontvangst geven waarin u verdere informatie wordt verschaft betreffende de afhandeling van uw klacht. In sommige gevallen zullen onze klantenservicemedewerkers telefonisch contact met u opnemen.

Vermeld in uw e-mail in ieder geval:
Uw naam:
Uw bestelnummer:
Uw klacht:

 

Een ogenblik geduld a.u.b.